Mikaela Runemyr

doktorn!

Allmänt Permalink0
Jimmy är här nu..han kom igår , och igårkväll va det mys för hela slanten! :D
Är lite trötta här idag..men just nu ligger han här i jämte och vilar..
ska dock ner till hylte om en timme ungefär och hämta bella vid bussen!

MEN, det som har hänt idag (äntligen!), är att min läkare har ringt :D
hur awesome?!

Ja, han frågade lite hur det va..och jag förklarade så gott det går och berättade även att jag har fått
några tabletter av naturläkaren som gör att jag får behålla maten iaf.
Sen pratade vi om min vikt, om MR undersökningen (som inte visade ngt - vilket jag redan räknat med._.) och sen även det jag har väntat nu i 2 veckor på att få prata om...nämligen mina antidepprissiva (saroten)!

Och dom ska visst hjälpa mot min smärta..men jag har ju fortfarande ont, så därför tror jag inte de hjälper..
men om jag tänker efter , så har jag ju faktiskt kunnat röra mig lite mer -utan att dö, sen jag fick dem..(iallafall så har det ju gått okej i sommar, bättre än tidigare i år. kom ju dock till att jag inte fick behålla maten, men det är ju typ fixat lite nu :) 

men iallafall, jag ska trappa ner på saroten och sen sluta helt. Blir det mer kramper sen, så får jag kanske börja igen, och höja dosen ytterligare isf. Sen när jag har testat sluta blir det även en till undersökning där man ska svälja en kamera (som är som en tablett) som går igenom hela kroppen då och kollar :) 

men ja, skönt att få prata med honom iaf !
Nu ska jag fixa till mig lite så jag inte ser ut som en lodis;) 

Pusshej!
Till top