Mikaela Runemyr

matte..

Allmänt Permalink4
Har världens migrän..har haft det i princip hela dagen, troligen pga att jag har ont i munnen! usch.
Men började halv 10, men stack in till stan vid 10 -skulle till Um, så nu har jag nya p-piller och slipper gå dit på ett år! =)
Sen tillbaka till skolan, och direkt till matteprov! men alltså hjälp..det var ett konstigt och jätte jobbigt prov. fast gjorde alla upg. utom en som jag inte orkade med bara! Men får se hur det går :) -skippade mvg provet iallafall!

Sen vare mat, och då fick jag träffa Jaminas pojkvän Koffe:D tufft!
Och efter det började tv lektionen, där vi satte oss (nästan, skulle vart alla men nejdå..) hela klassen och skrev manus tillsammans. Det gick jätte bra och alla hjälptes åt :) men sen kom vår lärare och satte på någon film som var kul, men ingen orkade se den just då :P

Jaja, men jag stack vid 4.. Träffade Martin lite ♥ . Sen gick Bella och jag i stan i en halvtimme typ, köpte en present till pappa :D -så nu får du något iallafall ;)

Och nu har vi precis ätit spagetti och köttfärssås! mums. Ska hjälpa bella med matten lite sen :)

Pusshej ♥
/
Mikaela
#1 - - Ninni:

Var han rädd att han inte skulle få ngt? :)

#2 - - Mickan!:

Ne, men han ville inte ha ngt! det enda han ville ha var glass :)

#3 - - Johan:

Haha, knäcksmak kanske? :)

#4 - - Mikaela!:

Haha, tror det ja :)

Till top