Mikaela Runemyr

trött..

Allmänt Permalink1
Jag blir då aldrig bra tydligen! -Är fortfarande förkyld..så har därför ont i huvudet, och är därmed hemma idag:( Är jäkligt trött på att inte kunna gå till skolan..faktiskt :)

Jaja, va och kollade på lägenheten igår, och fick nycklarna :D -den va hur fin som helst!!!!! :D det kommer bli kalas kul :) ♥  -och sen åt vi på MAX - jag ÄLSKAR det stället..jag menar - deras hamburgare!! haha ;)

Åååh, tycker att snön snart kan försvinna :) Vill ha sommar, eller iallafall vår! :) det är myysigt.
vid östra stranden.. :)

Ne, nu ska jag nog sova lite till eller kanske äta lite mat, Ha det ♥
/ Micka :)
#1 - - Nicco:

Sv: Jag har ite dött av dem hittills iaf (A)

Tack, ska inte tävla men ska skriva resultat ;P Krya på dig! Så ses vi på måndag :) KRAM

Till top