Mikaela Runemyr

Nollning + tenta + sjuk..

Permalink0
Nu är nollningsveckan slut!
Det har varit jätteroligt 🎉☺

Började med att kidnappa n0llorna på måndag eftermiddagen. 
Sen på kvällen vart det först för fest på Midgård (studentlägenheter) sen drog vi till NV.

Tisdags var vi först ute på stan och körde stadskampen.
man går runt till olika stationer och gör lekar och fjäskar för de som håller i lekarna :)

Sen på kvällen skulle det vara för fest på Midgård..men vi fick inte vara där mer.
Så slutade med att vi va på kungsbäck (också studentlägenheter (fast nyare)) 
Men vi fick då dock vara i trapphuset 😂🙈
Men det gick bra ändå! Så där va vi resten av veckan på förfesterna:)
Och sen NV på kvällen då.
Förutom i onsdags då det vart kåren ist för NV.
Men jag åkte hem vid 00.00 ungefär då, 
För hade så ont i knäna efter allt dansande.

På torsdag em kändes det lite bättre i knäna och
Jag gjorde mig redo för att jobba på kvällen.
Skulle jobba på Nya Vall (NV) ,
Stod (satt) i dörren typ hela kvällen.
Hade jacka osv..för va ju svinkallt! 

Men vaknade upp dagen efter med SÅ ont i halsen.
Var på finsittning igår som avslutning på Nollningen :) lite sådär mat, men kul iaf :)
Idag har jag skrivit tenta -inte pluggat något till den direkt, men kom ju ihåg en del ändå ☺
Försov mig också. Sovit dåligt inatt så vaknade 45 min innan tentan började..tur man har bil i sånna lägen 😂😂
Men får se hur det gick.
Kände mest att jag störde alla med mitt hostande å snörvlande.
Gick ut emellanåt för att hosta av mig och så iaf :) 

Jaja, nu ska jag vila och hoppas på att bli frisk fort! 😷🙏☺

Pusshej ❤
Till top