Mikaela Runemyr

update

Allmänt Permalink0
Ett tag sen jag skrev..men hur mår jag nu då?
Det går upp och ner. Så fort jag går till skolan 
eller anstränger mig för mycket så blir det värre och jag måste ligga hemma igen. 
 
Klarar av mer nu, men är fortfarande jobbigt.
Mest med skolarbetet då man måste koncentrera sig så mycket för å läsa.. 
Tar mer på krafterna än vad man kan tro 😜
 
Men men.. Jag lever iallafall. 
Även fast jag tynar bort 😂 haha nädå! 
Har gått ner 3,5 kg på ca 2 veckor, 
men det lär jag gå upp sen igen så lugnt :)) 
 
Vi har egentligen grupparbete i marknadsföringen,
men jag har pratat med läraren och kommit överens om att det är bättre om jag skriver själv.
Så behöver jag inte anpassa mig efter de andra i gruppen,
och kan jag bortse från deadlines och ja, skriva när jag orkar helt enkelt. 
Känns som en bra lösning:) 
 
Igår fick jag även paket från h&m, en klänning och en handväska på rea 😍😄
Klänningen satt jättefint på, och var en bra tröst eftersom jag var lite nere igår :)
 
Annars händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Jag ska åka hem nästa vecka, längtar jättemycket efter familjen just nu ❤️
Ska även provjobba lite inför sommaren när jag är hemma. 
Hoppas på att jag får schema också! Men vi får väl se.. :) 
 
Men en sak jag glömt säga!! 
Jimmy & jag fixade ju biljetter till KENT när de släpptes..
Så vi ska gå, blev här i Gävle, för de tog slut i Växjö :D 💕👏
Ska bli kul :D 
 
Men ja, funderar faktiskt på att sova nu..är helt slut 😴
Men kanske försöker vara vaken liite till iaf, klockan är ju bara 20.30 🙈
 
Pusshej ❤️
Till top