Mikaela Runemyr

151013

Allmänt Permalink0
Idag började jag dagen med en klipptid! 
Det blev inte alls som jag ville... :( 
Hon klippte av mitt "långa" hår, så att det skulle vara lika långt som det andra håret.
Visst jag kan förstå tanken, men jag vart inte med på det! :P 
För nu känner jag mig inte alls bekväm, men det växer ju ut snart :)
Ser väl okej ut nu, har satt upp "luggen" på bilden :P
 
Men men, sen cyklade jag till skolan 😀
Satte mig och pluggade lite och åt lunch,
sen började föreläsningen vid 13.15-16.00.
Läraren är inget vidare dock, men lite får man ju ut av det iaf :P 
 
Efter förläsningen cyklade jag ner till gymmet, 
gick superbra 😀
Och sen passade jag på att sola när jag ändå va i stan med. 
Och sen hem, va hemma vid 18.00,
duschade och sen åt jag kvällsmat!
 
Nu ligger jag i sängen och är helt slut :D 
Men måste sova strax, ska upp tidigt imorgon. 
Ska på gyn.undersökning 8.45!! 
Sen tänkte jag cykla till skolan och sätta mig å plugga lite :)
 
Pusshej 
 
 
Nedräkning:
3 dagar kvar tills jag åker hem till Jimmy 
6 dagar kvar tills jag åker hem till Långaryd 
7 dagar kvar tills vi åker till Lalandia 
Till top