Mikaela Runemyr

Veckan

Allmänt Permalink0
Förra helgen vart det halloweenfest på kåren,
de andra tjejerna (Emelie, Herta & Julia) valde att vara Cheerleaders,
och då köpte jag också en cheerleader klänning :) 
Linda tillkom sen, men fanns inte i blått då,
så hon fick ta en röd :D
Men vi hade jättekul iallafall. 
På lördagen var jag med Emelie och Linda på kvällen,
vi kollade lite film och hade myskväll bara :) 
Annars gjorde jag typ inget mer. 
I veckan har vi bara pluggat till tentan varje dag!
Så händer inte så mkt just nu :P 
Idag har jag städat lite här hemma, 
men annars mest tagit det lugnt. 
Ska gå och lägga mig nu, ska upp tidigt imorgon. 
 
Ska vara i skolan senast 9.30 tänkte ja, 
och sen blir det plugg fram till 16.30, 
för då måste ja åka till tågstation...
...och hämta JIMMY :D:D:D 
 
Hihi, han kommer alltså hit IMORGON :)
Sen har ju jag dock Tenta på fredag, 
men han klarar sig väl själv på dagen. 
På kvällen har jag bokat bord, 
så då ska vi ut och äta tsm :) 
 
På lördagen åker vi till Söderköping för att fira Simon (J's kompis)
som fyllde år i veckan. Så stannar där tills på söndag,
då åker Jimmy hem och jag hit upp igen :) 
 
Blir nog en toppen helg :D 
 
Pusshej ♥
 
Till top