Mikaela Runemyr

Jimmy & tenta

Permalink0
Jimmy kom alltså i torsdags 😍 när jag hämtat honom åkte vi och handlade lite å hämtade mat:)

Sen gjorde vi inte så mycket mer , klockan vart ju 17 när han kom så,
Kollade en film på kvällen bara; Ant man.

Fredag.
Började tidigt för mig. För jag skulle ju skriva tenta! Va i skolan 8.30 typ, för att säkert få parkering och sådär. Men ja inga problem,
Hann till och med köpa en bok av en tjej till nästa kurs :)
Skrev iaf den tentan! Och det gick bra, tror och hoppas jag iallafall 🎉☺

Åt lite när jag kom hem :)
Sen åkte vi till Valbo köpcentrum och shoppade lite innan vi begav oss hemåt. 
Fixade oss och hoppade sen på bussen in till stan. Va ute och åt på "Helt enkelt" - jag åt en jättegod fetaostfylld kyckling med klyftpotatis 😍 va mysigt ! 
Tänkte gått på bio sen, men den vi ville se gick inte i passande tid. Så vi åkte hem å kollade "Insidan ut" istället 👌😁

Lördag.
Gick upp rätt så tidigt, fixade oss och packade.
Sen åkte vi till Valbo en runda igen, Jimmy ville kolla på en skjorta:) 
Sen körde vi till max och åt lite innan vi körde vidare till tågstation.
Parkerade bilen och gick på vårt tåg som skulle ta oss till Norrköping.

När vi kom till Arlanda blev vi dock ståendes..
Hade hänt en olycka längre fram på spåret, vet inte riktigt vad det va. Men de sa att någon/något hade blivit påkört😕
Så vi blev 2 timmar försenade till Blog,
Men vi kom ju fram iaf :)

När vi kom satt lille Harry och åt😍
Och strax där efter fick även vi mat. Det blev pulled pork tacos - va riktigt gott faktiskt !

Sen satt vi och pratade tills det va dags att sova 😊 dagen efter gick vi upp tidigt för att kunna umgås lite innan vi skulle åka igen. Mitt tåg gick redan 10.25, och Jimmys 10.57 :) 

Men va en snabb med kul påhälsning hos dem iallafall😀😀

Idag började vi en ny kurs i skolan, 
Läraren pratar iallafall i normal takt och verkar mer strukturerad. Men lite tråkig att lyssna på. Men tror det blir bra ändå 😊👌
Vet inte så mkt om kursen än dock:p
Så vi får väl se! Makroekonomi är det iaf.

Sry. Men har inte tagit en enda bild i helgen eller när Jimmy varit här🙈 hoppas ni överlever😘

Pusshej❤
Till top