Mikaela Runemyr

Veckan hittills

Allmänt Permalink0
Måndagen började med skola 9.15-12.00,
skulle egentligen haft heldag, men han körde på som en galning..
och tog 2 föreläsningar på 1 då..ingen fattade något, haha! 
Nä, men blev lite väl rörigt :P
 
Men Frida, Julia och jag satt iallafall kvar en liten stund efter föreläsningen
och pluggade :) 
Men hade ont i huvudet, så blev inte jättelänge. 
Åkte hem och vilade, och sen skrev Herta att jag skulle komma till Emelie,
de höll på att göra deg till lussekatter :) 
Och jag kom lagom tills de skulle baka ut dem..
det här nedanför är 2 lussekatter, jag har gjort en av dem och Eme den andra..
Asså, ingen av dem kunde??! Deras blev klumpar bara :P 
När de var bakade åt vi några, och sen pluggade vi lite med :) 
Åkte hem runt 12 på kvällen/natten.
 
Tisdagen började med föreläsning 10.15-13.00,
och även den var kaos..
hon gick igenom en del nytt, och repeterade gammalt..
men allt va så ihoprört så ingen visste typ vad som var nytt eller sånt vi lärt oss innan, haha!
Nä, men det blev lite rörigt med en föreläsning till så få dagar innan tentan :P
 
Jaja, sen gick Emelie, Herta och jag till Herta å pluggade lite :)
Åkte sen å handlade och lagade mat när jag kom hem. 
Sen pluggade jag mest på kvällen :D 
 
Onsdag - satt hemma och pluggade på förmiddagen, 
och efter att jag hade ätit lunch åkte jag till Herta och pluggade lite till :) 
Sen åkte vi och handlade lite mat till kvällen, 
pluggade lite till, lagade mat, pluggade, åt, pluggade och sen gav vi upp :) 
Herta skulle få sin OVE (Overall), och då alltså ha OVE-invigning. 
Vilket går ut på att man får ta på sig OVE:n, 
ska sen halsa en öl, springa en hinderbana, ta en shot, och sen
köra 14 varv "irländsk julafton" och sen hinderbanan tillbaka.
Sen när alla har sprungit, avslutas det med att de häller ut en öl i allas bakficka.
Så vi stod och kollade på när Herta gjorde det :) 
Tog jäkligt lång tid bara...de va helt sjukt många!! 
Men ja, sen gick vi hem till Herta en runda efter, men vid 12 körde jag hem :)
Den är lite stor, men jätteskön att ha på :D 
 
Idag har jag pluggat på förmiddagen, 
nu har jag lite paus, ska passa på att äta med. 
Har sånn huvudvärk med._.
så ska ta det lite lugnt med plugget, så att värken går över tills imorgon!
För imorgon är det ju dags för tenta..ser inte fram emot det.
Kan säkert mer än jag tror, men tror att läraren är rätt sträng i rättningen,
så blir helt nervös redan nu innan till och med! haha :p 
 
Nä, men får se hur det går :)
Sen är det ju Jul med Ernst ikväll med, så det ska jag se :)
 
Pusshej ♥
Till top