Mikaela Runemyr

veckan

Allmänt Permalink0
Happ, vad har hänt sen sist då?
Jag har pluggat en del :) Kan nog gå okej på tentorna ändå, iallafall juridiken. 
Förra lördagen hämtade jag Julia på Valbo när hon slutat, 
sen shoppade vi lite (köpte bara en mobilladdare dock).
Vi försökte oss på att byta min lampa på bilen (halvljuset),
men det gick ju inte så bra...
 
Sen gick vi ner på stan en runda också, 
lagade mat hos Julia och kollade lite tv.
Men sen helt plötsligt skulle vi ut :D
 
Bilen fick därför stå kvar hos Julia, 
så gick vi ner till interpool där vi mötte upp My och Linus 
(va match, så galet mycket folk, men vi hittade ett bord) 
Sen satt vi där och snackade osv resten av kvällen, riktigt kul :D
 
I måndags var vi i skolan till 14-tiden, sen körde Julia och jag till Valbo,
gick till IKEA. Jag köpte 2 nya tallrikar, iom att jag bara slår sönder dem :p
Sen tog vi en fika på espresso house också!
I tisdags hade vi slutseminarium på PM arbetet i marknadsföringen, 
- gick bra :) 
 
När jag kollade brevlådan på väg till skolan,
så såg jag att det var ett brev från sjukhuset där.
Tog med det till skolan och öppnade när jag kom dit (va lite sen).
Men ja, då skriver han "hoppas allt är bra med dig" - nej det är inte bra. 
och sen skriver han "har inte fått svar från uppsala än" - jo det har du.
haha, nä men jag har ju sett vad de från uppsala skrivit sen 8 maj, 
men kom fram till att de kanske väntar på fler uttalanden eller något.
Han skrev även att det inte är akut med operation nu, blir kanske till hösten då...
Jimmys kommentar till det hela var att jag skulle överväga att kissa i hans brevlåda..😂🙈
 
Sen följde jag med Julia hem chillade lite och åt sen tacos! 
När vi hade ätit skrev Emelie och Herta och undrade om vi ville med ut och ta ett glas vin.
Så vi mötte upp dem vid interpool, men ville sitta ute, så gick till P.U.B istället :) 
Beställde in en kanna sangria och delade på, gott :D
På onsdagen kom Julia och hämtade mig i min bil (iom att den blev kvar i stan)
Sen körde jag oss till skolan :D 
Vi hade frågestund inför tentan i HÖKen (juridiken) nästa vecka. 
 
Efter frågestunden var Herta och jag hungrig, så vi körde till MAX och åt :D
sen handlade vi lite och sen hem till Herta. 
Först var det fotbollsturnering jämte skolan,
så vi var där och kollade lite på det när Emelie hade kommit också.
Sen hem till Herta och lagade lite mat :D 
 
Sen drack vi lite och satt och pratade innan vi gick ner till vårt Klubbhus och dansade lite :D
Men va så sjukt varmt, så va nog mer ute än inne.
Men kul kväll iaf :) 
och fick skjuts hem från Emelie sen :D
Gillar denna bilden riktigt mycket 🔝😜😍
 
Pusshej ♥
Till top