Mikaela Runemyr

Hemma från sjukan!

Permalink0
Löste sig med medicinen, fick mer tillslut på natten till igår. 
Lyckades även sova 2,5 timmar sammanlagt typ :)

På morgonen sen spydde jag 2 ggr, en innan frukost å en efter (trots att jag bara åt 2 bett på mackan och 2 skedar gröt). 
Sen väntade jag mest på läkaren. Han kom inte förens vid 11 tiden.

Han sa att jag fick åka hem 💃 
3 nätter räckte och blev över - men fått mycket hjälp ändå så vart skönt. 

Fick nya mediciner utskrivna, tabletterna mot epilepsi samt mer citodon och tabletter mot illamåendet. 
Sen sa han att jag kommer bli kallad till neurolog för uppföljning sen har neurologen även skickat remiss till röntgen.
För att göra en MR på hjärnan.

Ja, det va väl typ det han sa. Och att jag skulle ta det lugnt nu då såklart. 
Jag skrev till Herta som skulle hämta mig💕
Packade ihop mina saker och bytte om, sen gick jag till apoteket å hämtade medicinen..
Blev halvt ruinerad - 510 kr ! 😱😱

Sen körde Herta hem mig. Ringde några i familjen innan jag hoppade in i duschen - så skönt :)

Sen sov jag mest hela em. Åt mat och kollade lite tv. Hade svårt att somna.
Men tog 2 citodon och lyckades tillslut somna framåt 02. 

Känns skönt att vara hemma igen ! 
Och är tacksam för att jag har så fina vänner här som tar hand om mig 💕 
Och att ni där hemma har ringt/sms:at och pratat med mig lite när jag orkat med
- kan lätt bli lite tråkigt på sjukhus 😜🙈
Älskar er alla ❤

idag kommer mamma & Jimmy hit till mig över helgen. Känns bra att lite familj kommer hit ❤

Huvudet bultar som bara den. Men tagit tablett så hoppas det hjälper :) 
Ska mest ta det lugnt idag..

Imorgon har jag bokat bort på Helt Enkelt.
Hoppas det går bra, kanske kan bli jobbigt med mycket folk..men borde gå bra en stund :)

Hoppas ni får en bra helg.
Pusshej ❤
Till top