Mikaela Runemyr

En månad till julafton ♥

Allmänt Permalink0
I helgen gjorde jag inte så mycket. 
Tog det mest lugnt hemma. Skönt det med♥
Köpte gran med pynt och satte upp den i söndags :D
Lika bra, så jag får lite mysigt här!
 
Kollade runt efter julklappar en hel del med.
Och har beställt några :)
Så skönt att typ ha allting färdigt :) 
Ska se till att fixa det sista till Jimmy med! 
 
Tänkte försöka få med mig några av paketen hem nu när jag åker hem
nästa vecka, så jag slipper ta allt på en gång :) 
 
Idag har vi haft plusgrader..
men nu när vi haft minus i iaf en vecka i sträck,
så kändes det nästan kallare med plus än med minus..usch!
Och regnigt idag med. tråkigt! 
 
Men! Det är iallafall en månad kvar till julafton.
Och till helgen ska jag gå på julmarknad och bockinvigning i stan. 
Får gärna komma liite snö med så blir det extra mysigt! :) 
 
Pusshej ♥
Till top