Mikaela Runemyr

Födelsedag och plugg

Allmänt Permalink0
Hade en mysig kväll hos Emelie igår,
vi pluggade lite och sen kollade vi lite film och åt chips osv. 
Dock ösregnade när jag gick dit..mindre kul :P
(tar ca 30 min att gå dit, men hade ju regnjacka som tur va :D)
 
Idag gick jag upp vid 9, och sen kom Julia och hämtade mig vid 10,
så åkte vi till skolan :) 
Sen har vi suttit där och pluggat 10.00-15.00
Duktiga vi är :) 
Tror att det mesta har fastnat nu iaf, 
men lär läsa igenom anteckningarna några gånger till ikväll,
så känns det nog okej sen :)
Hoppas på lätta tentor i veckan, haha ;)
 
Men, idag är ingen vanlig dag...
för det är Emilie och Ninnis födelsedag,
hurra, hurra, hurra!!!! :D ❤️❤️
Världens finaste, älskar er ❤️
 
Sen är det ju mors-dag också!
Är inte hemma och kan fira någon..men mamma får morsdag present
på fredag när de kommer upp tänkte jag.
Och jag har iallafall ringt och pratat med alla :) ❤️
Älskar dig mamma, du är bäst ❤️ 
och tack för att du stöttar mig och hjälper mig med allt.. :) 
 
 
Men ja, nu är vi inne på sista veckan!
Nedräkning
1 dagar (måndag) Marknadsförings tenta!
3 dagar (onsdag) Ekonomi- och verksamhetsstyrnings tenta!
3 dagar (onsdag) Grilla och häng i parken med några från klassen :)
5 dagar (fredag) Mamma, pappa och kanske Bella kommer❤️
+ ut och äta med Carro och barnen på kvällen.
6 dagar (lördag) Åker hem till Långaryd :D
7 dagar (söndag) Jimmy kommer och hämtar mig = flyttar hem till Ingelstad!❤️
Till top