Mikaela Runemyr

Långaryd

Allmänt Permalink0
Resan hem till Långaryd gick bra :) 
När jag kom hem fick jag köttfärsbiffar, potatis och sås, 
som jag hade beställt :D 
 
Sen hängde vi i soffan hela kvällen, 
och sen fick jag sällskap av Bengt-Bengt när jag skulle sova 😊❤️

Igår åkte Bella och jag till Halmstad vid 11.30 ungefär,
åt lite när vi kom in :) 
Sen gick vi i affärer, jag köpte en del :) 
Från Gina: Ett par jeans (med lite hål i), samt ett linne med mönster fram och vit baksida. 
Från H&M: Ett linne med "sick-sack" mönster och ett vitt linne (crop top), samt ett par solglasögon.
Från Bikbok: En blå mönstrad volangkjol och en vit skjorta. 

Sen vart vi på sjukhuset med Bella, hon hade ett läkarbesök där vid 15.30 typ, 
sen hem igen efter det, 

Riktigt fin vårdag igår iallafall :D 😊
När vi kom hem såå chillade vi lite, 
sen höll jag mamma sällskap medan hon bakade :) 
 
Och på kvällen blev det lite tv och plugg.
 
Nu har vi bakat en glasstårtsbotten, ska äta lunch nu när mamma kommer hem från jobbet :)
Sen i em åker vi till Gekås :D 
 
Pusshej ❤️
Till top