Mikaela Runemyr

Mår bättre.. :)

Allmänt Permalink0
 
Idag mår jag mycket bättre :) 
Ont i magen.. men det är ju inte så konstigt..
..men annars mår jag bra !
 
Gick till skolan vid 12.00 idag för att köpa biljett
till en sittning (tack-sittning) den 5 mars :) 
Så det blir ju perfekt! 
Då får jag fira min födelsedag lite :D 
 
Eme och jag köpte även en varsin overall
- som man måste ha om man vill vara med på nollning osv senare :) 
(och går jag kvar här så vill jag ju det såklart) 

Jaja, sen följde jag med Emelie och tvättade hennes bil i biltvätt :P
Och åt lite på mc donalds när vi ändå va där.
Sen hem till henne en runda innan vi åkte ner till stan :) 
 
Vi skulle intervjua ett företag, 
vi håller på med ett projekt i ledarskapen..där vi ska intervjua några företag
och sen göra någon sammanställning av de :P 
Så idag va vi på ett café - Java :) 
Jag fick en jättegod varmchoklad delux..mums :D 
 
Och intervjun gick kanon! 
Tog ca 1,5 timme, sen vart vi klara :) 
 
Gick och köpte presentpapper så jag kunde slå in Novas presenter. 
Och sen fick jag lite våfflor av Carro :)))
GOTT!! 
 
Nu ska jag renskriva det jag skrev på intervjun lite tänkte jag,
och sen blir det lite serie innan jag ska sova :)
 
Pusshej ❤️
 
Till top