Mikaela Runemyr

Tenta, nya ögonfransar och julklappar

Allmänt Permalink0
i måndags försökte jag plugga,
hade dock väldigt ont så fick inte super mycket gjort..
men pluggade lite, sen kollade jag på musikhjälpen också.
Sen i tisdags var det dags för tentan, 
Det gick sådär, haha .. asså..
inget jag ville skulle komma va med typ,
så hade lite panik och tröståt hela min center som jag hade med mig typ direkt.
men äh. jag svarade på allt så nu hoppas vi på det bästa! :)
 
Efter tentan åkte Herta och jag till Valbo en runda och köpte lite julklappar osv :)
Sen hem en runda å vilade och åt lite mat.
Sen begav jag mig till Brynäs och gjorde ögonfransförlängning hos en tjej där, 
blev faktiskt bra! Tog inte så långa, men skönt å slippa sminka sig lite :) 
Blev supernöjd! ♥
 
Idag hade vi först föreläsning 10.15-13.00, 
sen hem, vilade lite, åt, plockat undan lite,
tvättat och slagit in de sista julklapparna :)
Har börjat packa lite med..vet inte hur jag ska få med mig allt hem?? 
Vill ha jackor, skor, kläder å julklapparna..är så mycket som ska med..
..men får lösa det :P 
 
Pusshej 
Till top