Mikaela Runemyr

Annandag jul / Julafton nummer 2

Permalink0
Igår (juldagen) gjorde vi inte något speciellt, 
Slappade mest bara hela dagen :)

Idag gick vi upp tidigt, åkte med Jimmy till jourläkaren i stan, han skulle kolla till sitt öga.
Sen begav vi oss hemåt till Långaryd ☺
Tog det lite lugnt när vi kom hit, sen fixade vi oss lite och bytte kläder.
Vid 15 tiden kom mina systrar med respektive och barn :) ❤❤
 Senare kom även min morbror med fru! 
Och när de kommit så åt vi mat..blev proppmätt.
Avvaktade med efterrätten, utan istället kom det två små nissar (Elsa & Agnes) och delade ut paketen under granen ☺😍❤
Fick jättemycket fint🎁
En filt, lite prynadssaker (ljusstakar, en lövskål och datumgrej), en film (skattkammar planeten),
Örhängen som passade halsbandet, bokmärken (som emi stickat), en målarbok för vuxna, 
en ryggsäck, presentkort på h&m, en äggtimer, träningsbyxor + sport bh, en blommig tröja,
samt så fick Jimmy och jag presentkort på O'Learys + varsin trisslott 
Fick jättemycket saker, och blev glad för alltihop även denna dagen😄 tyckte allt passade mig bra !😍
Fick även en kudde, igen. Va visst fler som tänkt på min nacke och köpt bra kuddar åt mig. 
Men nu hade jag ju redan en så kändes lite överflödigt med 2. Men blir glad av att de tänker på mig❤❤

Tack så mycket för allt. 
Älskar er alla❤

Efter vi fått julklapparna åt vi efterrätt.
Hade lite allt möjligt, hemmagjord glass (bästa, jag åt typ halva😍), ostkaka, risalamalta samt chokladpudding. Gott vare iaf! 😄

Och när vi ätit klart och dukat av körde vi paketleken. Jag fick en trisslott + 2 små trisslotter, sen fick jag en film+popcorn, samt en vattenflaska. 

Nu ska vi väl snart sova :) 
Imorgon ska jag införskaffa mig färgpennor så att jag kan måla i min målarbok :) 
Vi ska även hem till Ingelstad Imorgon, åker väl efter lunch☺

Hoppas alla haft en toppen jul! 
För det har iallafall jag :) 
Pusshej! <3 
Till top