Mikaela Runemyr

sista jobbdagen

Permalink1
Hej hopp.

Idag jobbar jag mitt sista jobbpass här i Alvesta för denna sommaren, slutar kl 21 ikv.
Är dock väldigt förkyld :(
Det kom igår..men jag ska ta en whiskey ikv
så kanske det går om. 
Hinner inte vara sjuk nu! 

Ska träffa Fia och lilla Nova imorgon,
På tisdag har jag bokat in Ninni och barnen 
Sen hem till Långaryd med,
Och på onsdag ska jag hälsa på Emilie 😊
Så jag har inte tid att vara sjuk.
För är jag det kan jag ju inte hälsa på en massa folk. 👪👫👶

Så när jag kommer hem ikväll ska jag göra alla huskurer jag kan komma på! Haha😷

Har haft problem med att komma på vad jag ska köpa till Jimmy med..
Han fyller ju 25 år den 24 augusti 
(den dagen jag flyttar till gävle🙊😢) 
Men jag har hittat en present iaf, sen blir det något till med. 
Har en lite kul idé..men får se vad de blir 😀😀🎉

Men nu ska jag jobba!
Pusshej💕
#1 - - Hanna:

Åh va synd! Då ses inte vi något mer i sommar alltså. Jag jobbar till Torsdag. Ha det så bra och lycka till med studierna!! :D Kram

Till top