Mikaela Runemyr

Valborg.

Allmänt Permalink0
Japp!
Igår då, så vart det ju dags för ungdomsmottagningen!
Hade visst satt mig i fel väntrum..men kom rätt till slut ;) 


Hon jag pratade med va jättesnäll, blodtrycket såg jättebra ut.
Hon blev lite förskräckt när jag började rabbla upp all medicin bara.. haha!
 Vardag för mig dock. 
Aja, vi pratade om alla olika saker jag kunde testa. 
Men tillslut valde jag P-piller utan östrogen (för de va ju det jag skulle ta bort)
Hon tyckte att jag kunde testa med det till att börja med, sen spiral..
och funkar det inte får jag tillbaka p-piller - fast måste gå till en läkare isf.
Men japp, hoppas att de funkar bra iallafall :) 
 
 
JAJA, idag har jag mest tagit det lugnt.
Varit och solat, duschat, ätit, pluggat lite, 
hämtat resväskan - dock inte packat än :) 
Men nu tänkte jag slänga på mig något finare än det jag har på mig,
sen cyklar jag till en lokal där Emelie ska ha fest  :) 
Dock ska jag inte dricka..iom att jag ska upp tiiiiiidigt imorgon!
Lär inte stanna så länge heller för den delen :P 
Tåget går 09.19 imorgon, så får gå härifrån ca 08.50 så jag hinner dit i tid. 
Måste packa det mesta ikväll när jag kmr hem :) 
 
 
Pusshej,
ha en bra valborg!! ❤️❤️
Till top