Mikaela Runemyr

Karlshamn!

Allmänt Permalink0
Igår när jag kom hem från jobbet vilade jag en stund.
Sen åkte vi mot Karlshamn. Tänkte ätit på en fisk restaurang som ska vara riktigt god, men det va nog minst 30 minuters kö i gassande sol...så vi hoppade faktiskt de!

Tog istället en restaurang nere i stan; terrassen hette den!
Jätte mysigt och sjukt trevlig personal :)
jag tog svampsoppa till förrätt, jimmy tog sniglar..som jag faktiskt smakade på!!
smakade inte något direkt, konsistensen va lite som svamp...aningen segare kanske bara, vilket gjorde de lite svårt att inte tänka att det va en skogssnigel jag åt ;) haha. Men nu har jag gjort de :P

Sen va vi nere vid havet en runda med. Hade inte med oss badkläder dock (eftersom det va mulet osv hemma) men vi satt iaf och solade ca en timme :)

Gillar Karlshamn, riktigt mysig stad♡
och skönt att det bara är ca. en timme dit :)

Idag jobbar jag! Slutar vid 15.30 :)
Sen får vi se vad som händer ikv!

Pusshej ♡
Till top