Mikaela Runemyr

140827

Allmänt Permalink0
När jag hade växlat pengar (och skämt ut mig genom att fastna i dörren..alltså väskan innanför och jag utanför. haha!) så köpte jag även 2 linnen på bikbok för 100:- billigt!! Och jättefina :)
blev ett lila och ett svart/vit blommigt.

Åkte sen hem till Bella, vi lagade mat, kollade idol, skrev packningslista för vilka kläder vi ska ha med :P
Sen vid 21.30 kände jag att jag borde köra hem till kissen! ♡

Så nu ligger vi 2 här i soffan och väntar på Jimmy som kommer (om 2 timmar)
..SKA försöka hålla mig vaken så jag får se honom! har typ inte setts på hela veckan känns de som :P :)

Just de! Här är en bild jag fick av Jimmy en dag...han hade tagit fram kärleksmums..och för att de skulle få tina ifred så ställde han dem i vitrinskåpet.
Och vi har en kille som är vääldigt förtjust i kärleksmums :D Så han blev helt till sig..

Söt ♡

Pusshej ♡
Till top