Mikaela Runemyr

Helgen

Allmänt Permalink0
Men ja i fredags va både mamma och pappa lediga och jobbade lite hemma
(pappa med Bellas gamla rum o mamma o jag tömde husvagnen lite
- de har köpt ny så den ska ju tömmas helt:)..)
Sen va jag hos Emilie och lånade bikini och så gick vi en runda :)
Sen hem igen innan jag körde in till stan, först en runda till maxi för att säga hej till Ninni:)
Sen till simhallen där Johan, Elsa & Agnes väntade! Sen va det då dags för minisim för barnen :)
Det va rätt kul:) dom där 2 trollen är ju för söta! Lite bökigt sen med duschningen o det,
men annars gick det okej :D
Gammal bild på Elsa & mig :)
Sen hem till Långaryd för lite kvällsmat innan jag for vidare hem till mina killar :)

haha , Jimmy dödar mig nog för denna :) ♥
Sen lite mys innan vi gick och la oss!I
går gick jag upp tidigt för att gå till jobbet :)
hade hela dagen igår + natten..såå 9.15 lördagmorgon till 9.30 söndagmorgon.
Men det va inte så segt som man kan tro !
Va rätt trött på em, men annars gick det bra :)
Får se om det blir att jag jobbar måndag med
(är en tjej som vart sjuk nu, så får se om hon är frisk då) :)
Men nu kommer snart Fidde o Bella med min pojkvän
(det va fest igår, så han sov hos dem) :) då ska vi käka pizza o kolla film!
Pusshej ♥
Till top