Mikaela Runemyr

Önskelista

Allmänt Permalink2
Här kommer en liten önskelista inför jul.. :)
 
Egentligen önskar jag mig bara pengar & en ny mobil..
eftersom jag vill ha pengar så att jag kan spara och åka och resa/till tatuering.
Men, några andra saker har jag lyckats skrapa ihop ändå.. :)
 
Pengar
Mobil, samsung galaxy S4.
Förkläde
Smink - foundation, maxfactor - warm almond (nr 45).
Presentkort / Kläder (H&M, Gina..)
Mixer
 
 
 
 
 
 
 
Jepp, that's it.
Önskar mig som sagt inget speciellt..vill mest bara ha pengar.
Men det är ju inte så jätte kul att ge bort kanske :)
Men ni får som vanligt pratas vid så inte alla köper samma :P
 
Pusshej ♥
 
#1 - - Bella :

Hur gör du och jag?

#2 - - Mickan:

Jag vet inte riktigt..har ju inte jätte mkt pengar kanske:o
Men ngt litet ? :)
Hur gör du..ska du ge J ngt ?

Till top