Mikaela Runemyr

Längtar..

Allmänt, Film Permalink2
Kolla här då!!
Divergent; första delen i boken/serien jag läser nu (Insurgent = bok nr 2)
kommer på bio i Mars!!! :D

@NINNI vi måste se den ;)

 
Hoppas att de gör den lika bra som böckerna bara.. :)
 
Pusshej ♥
#1 - - Ninni:

I know!!! Den ska vi se! Förstår du nu varför jag lät så förvånad när du inte hade läst Divergent än; hur kan man inte - vet hon inte vad hon har framför sig tänkte jag. Men just det du hade ju inte läst den än så det visste du ju inte :) Jag väntar (otåligt) på att Allegiant (stavning?) kommer in på bibblan snart! Har lyssnat ca 2/3 på ljudboken innan mitt abonnemang gick ut och vill veta slutet NU! :)

Ps. Stad av aska va riktigt bra också. Synd att de lagt filminspelningen på is (sist jag kollade iaf) Tydligen gick inte Stad av skuggor så bra som förväntat.. :/

#2 - - Mickan:

Åh ja...såå bra den va !!! Måste också in och ha koll på den på bibblan !
De har släppt trailer på den nu med :)

Åh vill läsa den nu! :)

Till top