Mikaela Runemyr

130227

Permalink0
Idag började vi med sovmorgon - då det blev ganska sent igår:)
Sen tog jag det mest lugnt tills jag körde in till stan, hämtade Bella och sen till simhallen:D

När vi hade simmat klart gick vi en runda inne på äventyrsbadet - de har en vattenrutschkana som ska vara ganska kul (och farlig om man frågar Bella!) , men testade den dock inte idag..tar det nästa gång :)

Sen ut och fixade oss lite osv. Och när vi va klara blev det snabba ryck - lämna Bella hemma hos Fidde sen ner till af - betala biljett och kom in dit precis när vi skulle börja.
Fick ett pling från facebook igår - och då va det visst att vi skulle ha möte idag med :rätt jobb gruppen :)

Såå vi (de få som är kvar i gruppen:p) berättade vad vi hade gjort senaste veckan och gick igenom nästa lite också. Sen fick jag skriva på papper om utbildningen i vmo :)
Christopher skulle fixa papper så jag får bensinersättning - så ska få det imorn :)

Men ja, känner jag att det blir för jobbigt elr om den inte är så bra, eller om jag kommer in på den lernia har då, så är det okej att hoppa av denna i Värnamo:) känns skönt att veta iallafall! :)

När jag va klar på af åkte jag direkt till Jimmys föräldrar där jag skulle möta upp Jimmy som hade hämtat bilen från reparation (igen"/).
Dock va det ingen där när jag kom - inte ens Krister elr Britt. Så jag fick sitta o vänta ett tag :)

Sen fikade vi!! Jag åt massor, va ju hungrig då :D -eftersom jag inte hunnit med lunch någongång under dagen.

Så vi kom ganska nyss hem hit igen:) Ska nog mest ta det lugnt ikväll. Är ganska trött :)

Imorgon blir det sommarjobbs mässa med Jimmy! Annars händer det inte så mkt :)
Pusshej<3
Till top