Mikaela Runemyr

Gaddad nu då !

Allmänt Permalink2
Ja, igår va det då dags.. :D
Åkte först till skolan och va där tills lunch,
stannade till på mc donalds för att få i mig lite mat :)
 
Och sen vidare mot Växjö. Kom dit lite tidigt så gick upp till Bella & Fidde en runda först :)
Sen när Bella hade fixat sig klart så åkte vi två ner till stan,
gick först in och köpte en cola i afären precis ijämte tatueringsstudion :)
 
Väl inne på Old sailor tatto fick vi vänta lite, han skulle förbereda och lite så..
Killen som tatuerade mig pratade engelska och va gästartist där :)
(fast vet inte ifrån vilket land han kom ifrån dock:P)
 
Men det gick bra ändå, han målade upp en liten mall,
ändrade storleken på en av stjärnorna (den längst upp)
och sen va de igång :D
 
 
Jag vågade knappt röra mig, haha :)
Eller jag fick ju inte heller för den delen. Och sen mosade han typ mitt huvud ibland ;)
Men jag tyckte inte att det gjorde ont alls. Stack lite på den sista han gjorde
(den som är längst ner),
men annars kändes de knappt :) -skönt !
 
 
Sen här är då en bild ifrån när den precis är gjord.. :)
 
Sen körde vi hem till Bella igen, fidde hade åkt och jobbat.
Men vi satt och kollade lite olika teckensnitt till hennes tatuering
-hon har inte bokat tid än, men ska nog göra det snart :)
 
Efter en timme där så körde jag hem till Jimmy :D
Sen satt vi vid datorn resten av kvällen typ :)
Jimmy hade fått sitt nya spel; Simcity
 
 
Man ska bygga en stad typ.. :P
faktiskt ganska kul :)
 
Sen va det sovdags!
 
Tog bort plasten de hade satt dit på tatueringen vid 20.00 typ.
Och sen när jag skulle sova tvättade jag och smörjde,
sen skulle jag ha på en ny plastbit där över natten :P
 
Så jag tog en bit plastfolie och lite tejp..blev väl sådär,
men funkade nog lika bra ändå :)
 
Idag är jag "ledig" (jobbar hemifrån)
Men jag är iprincip klar, så blir mer ledig :)
 
Ja, och idag är det ju Valborg..
Så ikväll ska vi grilla osv med några stycken :)
 
Pusshej ♥
#1 - - Bella:

Han va från Brasilien :)

#2 - - Mickan:

Du säger det ja.. ;)
Hur visste du det? :P

Till top