Mikaela Runemyr

120926

Allmänt Permalink0
Idag åkte vi in till stan, jimmy skulle till homeopaten.
Så då hängde jag med för att äta lunch i stan tillsammans och sen ta bilen hem igen :)
Jimmy samåker med en på jobbet hem..så hem kmr han ändå:D

Efter att vi hade lunchat hade vi lite tid över, 
så då kollade vi i lite affärer på Grand samarkand,
va inne på Cervera för att köpa present till hand gudmor
och då hittade vi även snapsglas & Whiskeyglas till oss själva.
Riktigt nice! :) 

Väl hemma sprang jag in på Ica en snabbis också innan jag åkte hem till kissen :)


Sen idag har jag haft ganska ont i magen ..
kommit in lite i ett skov igen verkar det som.
Så ja, inte hänt så mkt,
sovit, legat i soffan, diskat lite, lagat mat
och efter jag vilat va jag även ute o gick lite..inte långt - men ändå! :)
 
Nu ligger jag i soffan med katten i jämte mig och väntar på Jimmy, 
som kommer närsom :D 
 
Höstbilden är från igår..va jättefint väder - härligt :)
 
Så, pusshej!♥
 
 
 
 
Till top