Mikaela Runemyr

Klar för idag.

Allmänt Permalink2
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådär, då har jag tvättat klart.
Blev klar typ 17.20 och tvätt-tiden tar slut 17.30 så va precis att jag hann idag.. :)

Nu sitter jag här, men det ska jag inte göra så länge till.
Tänkte dra mig till tvn och slökolla ngt medan jag viker tvätten :)

 
Sötis i Jimmys väska.. :) ♥
 
Jag funderar på att köpa dessa..
Jag har hört att de ska vara bra, eller vad tror ni? :)
Femtio nyanser av honom, femtio nyanser av mörker och femtio nyanser av frihet.
 
Men nu tvätten,
 pusshej!
 
Ps. Imorgon kommer Bella hit och hälsar på :D
Och jag måste in till stan och storhandla också! :)
Så det är vad jag ska göra imorn.♥
#1 - - Jessica:

Ehmm, jag har de 2 första böckerna på svenska, du kan få låna dom av mig om du vill och jaa,ehh,de är väl ehh...intressanta?? vet inte riktigt va jag ska tycka 90% av boken handlar att de har sex, annars är den väl bra?:P första boken är ganska rå, medans andra boken är gullig ska bli intressant att se vem som får huvudrollen i dom filmerna XD

#2 - - Mickan:

Haha! Låter..bra?;) haha, nä men lånar de gärna om jag får?:)

Till top