Mikaela Runemyr

121031

Permalink3
Laddade ner blogg.se's app nyss. tänkte testa hur den är, och hur texten blir på bloggen, lär nog dock se ganska muppigt ut..tyvärr!

Men ja, idag har det varit full rulle , upp 9.30 (gick o la oss ca halv 2 igår:))
Sen frukost, ner till Ica och hämta paket - trummor till guitar hero :D
Sen satt vi och spelade ett tag och lagade mat under tiden:)




Jimmy åkte och jobbade och jag fixade till mig lite och åkte till stan.
hämtade Bella och körde till Maxi! :)
Skulle stor handla idag..och nog allt blev det storhandling...930:- haha! galet.

Sen körde jag henne till hennes bil, hon hoppade ur och in i sin bil för att sen åka vidare hem till mig i varsin bil:) det va lite crazy..jag kom helt fel så visste inte va jah va, och Bella skulle följa efter mig - men tappade bort henne lite:p men hem kom vi!

Började laga mat direkt - potatissoppa:) och efter maten spelade vi trummor/gitarr ett bra tag och bytte sen till super mario - sjukt kul:) Sen va klockan helt plötsligt 22, så då begav hon sig hemåt:)

Nu ligger jag här i soffan och kollar lite tv :) katten va lite knäpp innan och hoppade runt bland disken i köket..så fick diska och sitta där ute och vakta honom ett tag, haha! Då önskar man att man har en dörr :)
-har lite extra koll på honom nu..han är visst klumpig(!!), då han har rivit ner 2(!) krukor den här veckan..åh!
jaja, får man väl räkna med, han är söt iallafall:D Och jätte gosig just nu, love it!:)





Nu ska jag kolla vidare, ha det<3
#1 - - Mickan:

Hm, det såg ju faktiskt ganska okej ut! Den lär nog användas då:D

#2 - - Ninni:

930:- ja helt sjukt att du kom under 1000:- ;)
Kan jag inte minnas sist jag gjorde :)

#3 - - Mickan:

Men haha!
Det va mycket, brukar hamna på 600 typ :p

Till top