Mikaela Runemyr

121128

Allmänt Permalink0
Imorse va jag då hos arbetsförmedlingen vid 10,
de pratade lite, sen skulle vi prata med någon av handläggarna.
Christopher va sjuk , men pratade med Evert :)
 
Han skickade med några jobb hem, men sen va det inget mer att göra där.
Somnade sent igår så va lagom trött :)
 
Sen hem till Jimmy, fixade mat och satt och pratade lite.
Sen åt vi och efter det gav han sig iväg till jobbet.
 
Jag skulle ju egentligen in till stan med belli,
men hon kom på att hon skulle till tandläkaren imorn,
och fick därför åka hem till Långaryd :)
Så det får vi ta en annan gång!
 
Så annars idag har jag:
gosat med kissen - tömt hans låda och fixat lite,
diskat, haft min dagliga huvudvärk..,
slängt massa sopor (råkade även kasta ner nyckeln i sopåsen...smidigt)
Sen plockat undan lite,
försökte slå in lite julklappar, men kissen blev självmordsbenägen typ
(han attakerade saxen när jag höll på att klippa)
Så stängde in honom på toan - men då bajsade han såklart utanför sin låda
(ALLTID - han sparar typ sitt bajs
- utifallatt han skulle bli instängd...för då måste han ju kunna hämnas - åh...)
haha, knäpp :P
 
Jaja, sen har jag handlat lite, hämtade ett paket :)
Och sen bara kollat tv/Walking dead - första säsongen klar,
så nu ska Jimmy och jag tillsammans börja på 2an :)
Tar nog ett avsnitt ikv när han kommer!
Bra serie faktiskt :)
Tycker den är liiiite äcklig emellanåt dock ;)
 
Imorgon är det tvättdag som gäller!
Som vanligt på torsdagar :)
Och ska dammsuga och städa lite också om det hinns med.
 
Men nu ska jag lägga mig i soffan lite :)
Pusshej♥
 
Till top