Mikaela Runemyr

Min mage va nog visst inte med på min plan...

Allmänt Permalink0

mms_img-80178081 (MMS)

Min mage va nog visst inte med på min plan om att bli frisk..så är en trött och less tjej här idag. Inte sovit alls i natt knappt och någon sitter typ på magen, känns så iaf! O tänker inte ta upp det som egentligen är de värsta..å det gör jag inte, för det är inte speciellt trevligt:p haha, jaja, jobbar idag iallafall. Försöker att inte spy på någon bara, nej okej, det va ju inte heller speciellt trevligt, och jag mår ganska okej nu, mest trött o såntdär! Men jag lever iallafall, och det är ju bra:) är väldigt lugnt här idag, o om 1,5 timme kommer Emmy och byter av mig, så ska jag hem till vagnen lite innan jag tänkte dra mig hemåt mot Långaryd, vill inte vara här mer nu! Hoppas att jag mår lite bättre snart här, kanske ska äta ngt snart, så blir det nog okej med det:)) jätte härligt väder iallafall!:D o till helgen kommer min pojkvän hit, awesome:) men nu ska jag jobba vidare lite, pusshej<3

Till top