Mikaela Runemyr

Veckan!

Allmänt Permalink0
Den här veckan har jag varit med Jamina :)
Va i stan, åt mat och gick i affärer!
Sen slutade vi dagen med en tripp till Slöinge och SIA glass
med Jaminas mamma Henrietta och lillasyster Thea, mysigt! :)

Sen har jag jobbat lite, varit ganska lugnt i veckan faktiskt :)
Sen har jag haft körlektioner osv och i fredags körde jag upp, och klarade mig :D
Hur skönt som helst :) Att ha det gjort lixom, slipper jag tänka mer på de! Nice.

Seeen då när mamma o pappa kom ner så fick jag en ros av dem och en fin tröja av syrran :)
I lördags va det dags för Lars Winnerbäck konsert, som va hur fin som helst! SUPER :)
Va Ninni & jag, då vi alla hade glömt bort datumet lite,
så hade Bella egentligen tänkt åka på fest..och sen hittade virr-Ninni inte sin biljett,
så då va det bara jag helt plötsligt ;) och jag skulle jobba, men slutade ju 16, så gick bra!
Och vi löste det så att Ninni fick Bellas biljett och Bella åkte på festen då ist :)
Men va jätte trevligt iallafall :)

Håller även på att pärla mina hörlurar, jäkla jobb dock..tar en evighet, kommit halvvägs iallafall ;)
Snodde en bild på Lasse från Ninnis blogg, det blev inte så bra när jag försökte ta!


Hur bra som helst :)♥

Idag har jag varit ledig, sov till 10, duschade och slöade sen i sängen tills 12,
cyklade en runda med mamma, frös ihjäl.
Sen skulle vi köra till eurostop och äta,
pappa envisades med att jag skulle köra och mutade till sist med att tanka bilen..
så jag körde, haha!

Men det gick bra :) va på Jula & Biltema också en runda, sen å tankade då :)
Toppen!
Sen va jag framme i affären , skulle kolla nya schemat,
kopierade det och sen köpte vi glass :)

Och nu sitter jag här helt själv,
ska jobba imorgon, så jag fick vara kvar här :)
Ska nog träffa Julia sen om det går, så ska vi kanske äta pizza i stan, trevligt!

Men nu ska jag gå, pusshej♥
Till top