Mikaela Runemyr

Allt o inget.

Allmänt Permalink0
Sådär. De har gjort om här ser jag!
Fattade ingenting... men ja, jag lär mig nog ;)
 
Den senaste veckan har jag..varit med Jimmy :)
Kört bil :D Träffat Sandra, va inte igår..men hur trevligt som helst!
Va ute i Tylösand o åt glass:)♥

Vart STEN förkyld!! :( och jobbat, massor, tisdag&onsdag nu va det 9 timmar o 40 min,
och galet mkt folk, så fullt upp HELA tiden. sinnes. Men kul :)
 
Sen har tvillingarna o Ninni vart på Hagön o hälsat på, vi passade Agnes lite en dag också igen. :)
Teckningen på bilden nedan målade Agnes & jag när jag va hos Ninni o passade Angan :D
 
 



Sen i Onsdags kväll efter att vi hade slutat jobba,
så körde jag hem till Långaryd :)
Sen solade vi o grejade i Torsdags innan vi vid 18-19 åkte iväg mot Växjö :D
Och på bilden är när vi kör dit..min bil ser ut som träsktrollet Shrek ju, awesome :D
haha!
 
Men ja, nu är jag alltså här :)
O idag har vi varit i stan..
Skulle först till Media markt o köpa kaffebryggare, vattenkokare och brödrost, de hade jättebilliga där!
99:- för varje..o va Philips, så det blev kalasbra ju :)
Sen upp till grand samarkand och käkade mat med Jessica o David,
gott!

Sen åkte vi till bion..och kollade på Batman :D:D:D:D:D
HUR BRA?! hihi, se den vettja ;)
 
Men nu ska jag hjälpa min pojke o packa tills imorn,
för då drar vi till Öland :D:D Wiieee, kommer bli toppen!
Är mamma, pappa, Bella, jag, Jimmy (som kanske åker hem mån/tis om han nu får sitt jobb),
Fredrik (kommer mån-ons), Ninni, Johan & tvillingarna, Anneli, Lennart, Leena, Håkan, och Lisa o Emi kommer också sen några dagar :) o lite andra barn kommer eventuellt också å hälsar på under veckan, kommer bli super trevligt :)
 
Så där hittar ni mig i en vecka, hörs kanske någon dag,
och om inte annat så finns jag på instagram som runemyr.
 
Pusshej ♥
 
 
 
 
 
Till top