Mikaela Runemyr

Klippningen!

Allmänt Permalink0
Ja, idag på af så fick jag en ny handlingsplan,
-där det står att jag ska ha kurs..
Sen åt vi en varsin hamburgare innan vi åkte iväg :) 

Tog en före bild innan, och då såg jag ju bra ut..
men efter att vi klippt oss fick jag sånn fruktansvärd huvudvärk,
så sov i nästan 3 timmar? :O
- Så mitt hår blev lite småfult efter det. haha!
Men tog en bild iallafall - för att visa lite vad jag gjorde med det.


Jag före!
Gillar ju det, och längden är toppen!
-men puffar jag inte upp det hela tiden så bara hänger det helt platt ;( 


Jag efter, haha!
Ehm, har klippt av topparna, ganska slitet efter över 5 mån utan klippning ;)
Sen har jag klippt upp en hel del, då jag vill ha lite mer volym.
Och luggen har bytt sida - tillbaka till den gamla sidan :D
( Luggen ligger inte så mkt i ansiktet, tänkte bara visa längden..:p )
Får nog ge det någon dag och en dusch innan jag är nöjd med det.
Men jag tror att det kan bli bra :) 

Men nu ska jag vila mitt huvud och kolla lite tv :)
-Tycker synd om min pojke

Pusshej<3
Till top