Mikaela Runemyr

121228

Permalink0
Ja, nu har jag vart lite dålig på att uppdatera - men blir så här hemma i långaryd!
Va ute då den 25 - först lite förfest hemma hos Fidde, Bella och Alex :) och sen ner till Deluxe då:)

Den 26 begav vi (jimmy o jag) oss hem hit till Långaryd :) - kissen också!
Firade lite "jul" med mamma, pappa, emi o Ninni <3
i och med att jag är förkyld så följde inte resten av Ninnis familj med hit:/
Men mysigt ändå!
Mamma hade lagat god mat och sen efterrätt också :)
Och efter att pappa hade varit tomte hos grannen så fortsatte han här och delade ut julklappar till mig samt se jag hade med mig till dem:D
Fick massa fint!
Armband, handled- & armledsskydd, 3 böcker ("Eld", "De utvalda" och "Hundar, hus och hjärtats längtan"), halsduk, öronhängen o väska, 4 tröjor, Hårddisk, 1 film, navkapslar till mina vinterdäck (:D), rattmuff, smink, presentkort på H&M, ljusstake, brödrost(vilket jag dock redan har), ett fat, godis!, en te låda med te i samt en sånn matberedare! :)
Jag tror det va allt jag fick här hemma! :) Masssa fint!! :)

Sen på kvällen tog vi det mest lugnt :)

Igår (27) Sov läänge(!!) katten vaknar inte så tidigt här - alltså väcker han oss inte..och han brukar vara våran väckarklocka typ:p
Men ja, sen chillade vi bara hela dagen, åkte till Hylte på em och hyrde film samt köpte chips osv :)

Sen på kvällen lagade Emi mat - jättegott:) Sen såg vi Expendables 2 med mamma o pappa! Mys:)

Katten är helt knäpp..han flyger runt och är överallt på samma gång! sjukt jobbigt, speciellt när han hänger i granen typ - haha!

Jaja, Idag har vi vart ute lite med kissen, lagat lite mat, kollat film, hämtat pizza, kollat mer tv osv :)
Just nu ligger vi soffan och kollar lite på Die Hard 4.0 :) grym!

Imorgon åker vi hemåt igen! :)
Ska handla mat med Jät o Sandra till Nyår! funfun:)

Men nu ska jag gosa med Jimmy :)
pusshej <3
Till top