Mikaela Runemyr

110929

Allmänt Permalink1

nu är jag nog helt bra igen efter MR undersökningen i tisdags!

haha, usch..jag kan inte säga att det va värt det..
för känner jag mig själv rätt så kommer det inte att synas något konstigt på bilderna ändå.
det enda som är kvar nu är alla blåmärken efter deras misslyckanden.

haha! dog lite när jag kom ut sen och fick veta att Bella sagt till några
att dom hade stängt av lungorna xD vet inte riktigt vad hon tänkte ;)

Idag har jag än sålänge duschat, städat undan lite på Bellas och mitt rum,
skrivit ut CV och lite annat.
Ska fortsätta göra klart resten av sakerna på min lista nu tror jag..
bland annat göra mig iordning lite, ska ju till komvux idag!
samt leta upp lite andra papper - förbereder inför AF mötet
(iofs inte förens om 2 veckor, men åker nog till Jimmy lite sen med så:)..)

Yes, men måste se om jag kan äta någon också?
Fullt upp nu..
Pusshej!

Iiiiiih, idag kommer Jimmy! runt 5 är han här :) - saknar dig!

#1 - - Jamina:

Haha, nä Växjö blir de tyvärr inte. :( Bättre att jag går här så jag kan bo hemma så länge, plus att jag får nog lättare jobb här inom de, pappa känner lite folk. Men tror det är en bra plan ändå :) Hur går de för dig med plugg å så. Vad har du kommit fram till ? :)

Åh ja, de får nog vara jobbigt ett tag till de dära, tills man kommer över de. Men på lördag kör vi all in! Å då jäklar ska vi ha kul :D :D puss på dig <3

Till top