Mikaela Runemyr

dietist och annat trams

Allmänt Permalink0

Yes, idag har det alltså inte hänt alls mycket här.
inte på läkarfronten iallafall.

Men vid 12.30 kom dietisten hit.
Hon pratade mest om att jag inte äter så mycket (no shit sherlock?).
Eller, jag äter mycket i vanliga fall. Jag gillar mat och äter massor..egentligen.
Men när man mår illa HELA tiden, då tappar man matlusten,
det går inte heller äta för mycket just nu, då spyr jag.

Hon verkade dock tro att jag åt lite frivilligt ._.
jag vill, men just nu går det inte helt enkelt.
Men vi kom fram till att jag ska trappa upp till mitt "normala" lite försiktigt,
fick även recept på näringsdrycker som jag ska ta 1-2 om dagen.
Just nu iallafall, tills jag är piggare igen! :)

Det blir nog bra.
Sen vid 14.00 gick jag ner till Huvudentrén och mötte upp först Emilie och sen kom också Jamina!
Vi satte oss där nere i kafeterian och fikade lite ,
sen gick vi upp på rummet lite och pratade :)
Fick en trisslott + lite godis och tidning av Emi - vann 50:- gjorde jag också! ;)

Sen resten av em/kvällen har jag bara legat här och pratat lite i telefon och sådär :)
Fattar verkligen INTE varför jag inte kunde fått åka hem efter dietisten?!
haha, är så meningslöst det här :P

Nä, men dom ville väl ha mig lite till under övervakning tills imorn iaf.
För då MÅSTE jag ju få åka hem :)
Lite komiskt att jag först trodde jag skulle fått åka hem i lördags..sen nähä,
men söndag då? nä, men måndag helt klart! och nu bara tisdag..? haha;)

Ligger och kollar tv, samt pratar med Jimmy på msn nu!
kollar på Waterwörld =)

Klänningen jag köpte när jag va i stan med Jamina i torsdags ser ungefär ut såhär:)
En enkel svart klänning, har ingen svart, så tyckte det kunde va kul !

249:- Gina tricot

Men nu ska jag fortsätta kolla tv.
Åååh, skönt det ska bli att komma hem, och få en riktig dusch också!
Gillar inte riktigt å duscha här :P

Pusshej!

Till top