Mikaela Runemyr

Tisdag

Allmänt Permalink0
I söndags va vi hemma i Långaryd och firade mamma :)
Åt god mat och sen även våfflor! jätte mysigt och gott:)

Jag älskar dig!♥

Igår var jag i skolan från 8 - 17..jobbade med PA, sen hade jag körlektion mitt i allt ihop :) 11.30-12.40-gick jätte bra!
Sen till skolan och hade fotolektion, några redovisade och sen va vi hos Calle och hämtade alla våra filer till datorerna :) Efter det va vi hos skolsköterskan..sprang på henne på lektionen, så då sa hon att hon ville att jag skulle komma upp till henne och prata.

Så Jamina och jag var där:) -i en timme! haha, pratade massa om min mage och lite allt möjligt..ska dit på massage två ggr i veckan nu:)

Sen gick vi till Netto och köpte cola och satte oss sen ute och väntade på att hennes pappa och Per skulle komma och hämta oss. De kom samtidigt så ingen behövde vänta :)

Sen igår kväll va vi på Arosfortet i två timmar! Va jätte kul..men min mage orkade inte riktigt med kände jag :( gjorde jätte ont, och ändå försökte jag att inte göra så jätte mycket. men kul va det :)
Sen efter det va vi på Mc donalds och åt mat.


Idag är Per här eftersom han skulle till Movement och kolla sina knän..han har fått ont i dem igen :( -men de ska iaf göra en titt-hålsröntgen på honom :)

Just nu har vi kollat en film och ska hitta något att äta nu.
Pusshej!
Till top