Mikaela Runemyr

sjuk.....

Allmänt Permalink0
Har varit hemma idag. Inte fått sova alls mycket inatt tack vare magen :( Känner mig lite hängig och har jätte mycket kramper.. usch!

Är i Långaryd iallafall :) -åkte till skolan 12 igår och hade svenska och NK, sen till tåget och åkte hem hit! Gjorde lite läxa igår och kollade "I rymden finns inga känslor" -sjukt bra även om man sett den massa gånger nu:)

Idag har vi bara segat..kunde inte sova så mycket imorse heller. Sjukanmälde mig, ringde skolsköterskan och fick tid hos henne på måndag ist:) sen åt vi mat och har kollat två filmer "Familjen Jones" & "The Pacifier" :)
Nu har jag duschat, ska platta till håret lite tror jag, står åt alla håll just nu;)
Sen vet jag inte hur jag gör.....Är ledig imorgon ju. Men åker nog till Per sen idag, om han hämtar mig:)

Fick mina böcker idag förresten!!! Nu har jag alla hennes böcker, synd att det inte finns fler dock..
-Så ikväll ska jag läsa :)


Ska nog plugga lite teori sen med..måste få klart den skiten:P har ju inte mycket kvar att köra nu så.. =)
Pusshej!
Till top