Mikaela Runemyr

Student, och så vidare.

Allmänt Permalink0
Nu var det länge sen jag skrev :)
Ja, men nu har jag tagit studenten, fyfan va jag är bra!!! :D Hur skönt?!
Hade hur roligt som helst hela dagen, toppen! :)
Sov hos Jamina torsdag-fredag och började fredagen med frukost och champange! :)
Sen drog vi till skolan, fotograferades och träffades alla i klassrummet en sista gång. Fick betyg och en blomma! Sen hade vi avslutning i bergmanssalen och efter det var det utspring :) jag sprang med Jaminas klass!

Sen åkte vi traktor i stan, hur kul som helst :) Efter det gick vi till parken!
Och sen hem till Långaryd, jag åkte med ninni hem :)
Vid 17.30 kom alla människor till oss, åt mat , tårta och öppnade paket.
Fick massa pengar - ska spara allt! Presentkort på H&M och MQ (av älskling!!), och sen då en miljon smycken, haha :) Va nog 5 halsband, 3 armband, ett par öronhängen och en ring! -kanonkul!
Jätte bra dag! ♥

Bella och jag hemma i Långaryd + Ninni och en glad Elsa i parken när de väntade på oss:)

Helt underbar dag iallafall! Hängde inte med till Halmstad på efterfest, min mage pallade inte med det. Åkte ist med Per hem hit. Men jag somnade så fort jag la mig i soffan här, haha :)

Sen har jag inte gjort så mkt i helgen, vart hemma hos mami & papi lite, magen har krånglat massa också.
Åkte till Per igår em igen, han hämtade mig efter att han hade slutat jobba :)
Så sitter här hos honom just nu, ska se om jag hittar ngn kul film :) 

Har förresten fått mitt schema till Hagön, fick dt i lördags :) -det är sådär..känns som att jag kmr jobba hela sommaren - jobbar två dagar, ledig en. Nu de första tre veckorna (+ två dagar) så ska jag vara i kiosken (skulle inte vart där eg, men en annan fick förhinder), är väldigt nyfiken på hur dt ska gå med min mage...tycker nog det är mest stresigt och ansträngade där - men får väl göra mitt bästa :)
Sen är jag iaf inte där, skönt! Då är jag lite överallt och ingenstans- jag har fått en övergripande tjänst :) jätte kul!
Har min första dag på torsdag, jobbar 9-15 både tors och fre. Sen lördag-måndag är jag i kiosken 17-22 :)

Har börjat med en tablett till nu (receptfri), Probimage heter den!
Den ska hjälpa till att tillverka mer goda bakterier typ. Gillar inte alls att det är kapslar, eller tur att det är kapslar och inte jätte tabletter iaf ;) dom glider iaf ner ganska lätt.
Men hoppas verkligen att detta hjälper!! :)
Läste i en tidning som hade intervjuat ngra med IBS, och en av dem åt detta och blev frisk...hoppas:)

Men ska se om jag hittar ngn film nu,
Pusshej!
Till top