Mikaela Runemyr

helg!

Allmänt Permalink0
Igår var vi hemma i Långaryd och firade mig och Bella :) Det va Sven-Åke, Vivi, Ninni, Johan, Elsa, Agnes, Mamma, Pappa, Bella och jag :) Per fick inte följa med hem..han är jätte förkyld :(

Fick sånna man sätter på nycklarna, en plånbok, charader (ett spel), och en vas! :) Sen av mamma och pappa får jag busskort och en London resa sen till våren :) Tack för allt!!♥

Men det va kul och jätte god mat :) Kycklinggryta med ris, och mammas glass med hallon till efterrätt. älskar det! :)
Åt upp en portion först men klarade inte äta upp den andra..äter alltid för mycket och då går det inte :( då måste jag vila..för annars stannar det inte i magen..va iaf tvungen å springa på toa, å mådde jätte illa! men det gick okej sen..hade kramper hela dan igår :/

Men senare på kvällen kom Per och Daniel och hämtade mig, så då åkte vi till Halmstad :)
Tänkte först åkt på förfest med bella och c/o, men vi stannade i lägenheten och tog dt lugnt ist tills 23.30=) skönt!

Va ute tills typ 2 någonting..då gick Olivia och jag hem :) -hon skulle upp å jobba 8 idag.
Men de andra kom hem strax efter oss :D -sov lite dåligt först..vi hade satt på elementet..men frös ändå ihjäl!! fick ta på mig sockar, mjukisbyxor och tjocktröja, knas!

Idag har vi bara legat och kollat film hela dagen, mys!! :) gick in till stan och åt innan med.
Min mage har varit hemsk idag!! USCH :( har mega ont!!!!!!!! att äta laktosfri mat hjälper ju inte ett skit! Värdelöst.
Älskling och Daniel åkte hem innan vid 6, så nu är det Bella och jag här :D
-Saknar dig redan sötnos♥

Vi ska strax äta och sen ska vi kolla ngn film eller Big brother.
Men ska fixa mat nu,
Pusshej!
Till top