Mikaela Runemyr

Fredag!

Allmänt Permalink0
Sitter hemma hos Per idag med  -fast inte helt själv idag..Daniel är här med :)
tänkte åkt hem till halmstad tillsammans med Bella igår..men hade sånn migrän så jag orkade inte :(

Idag mår jag bättre.. :) och bra jämfört med de senaste dagarna! känns hur skönt som helst...det är inte helt okej att få migrän/feber och sånt skit när jag redan har problem:(

MEN, idag vill och ska jag leka med Bella!!:D ♥ Vet inte ännu om jag ska åka hem till L-ryd å vara med henne där, eller om hon kommer till oss här :) får se! 

Imorgon ska vi fira mig och bella (fyller år nästa helg..men mamma & pappa lämnar oss då-schysst;) ), så därför får vi ta det imon :) jag känner mig iallafall bättre nu, så hoppas bara inte mamma har blivit sjuk nu istället! :( ♥

Men nu ska jag försöka hitta ngt annat att göra..kanske kolla film? :)
Pusshej
Till top