Mikaela Runemyr

Påskafton!

Allmänt Permalink3
Igår satte jag mig med min epilator..skulle testa den för första gången!! Men herregud vad ont det gjorde! huu.. körde dock båda benen :) Men va helt dunder säker på att talang började 9, så kvart över satte jag på, och då var det ju nästan slut. typiskt!

Nu har jag kollat lite tv, ska gå och platta håret nu :) Duschade igårkväll..så lär nog ta ett tag ;)

Har ganska ont i magen idag, kramper ibland också :( Lite surt.. menmen, fint väder idag med iallafall! :)
Min näsa blir inte mycket bättre..men inte sämre heller, så får väl klara mig med mitt cortison nässpray :) -hade sånt mot öronen ett tag också..tycker inte om nässpray, men det funkar bra :) 

Ikväll ska vi upp till Pers grannar, jag är inte jätte sugen på det hela.. men blir nog trevligt iaf. Glömde dock ta med min byxor, så får väl se vad jag tar på mig :) 

Glad Påsk! :)
#1 - - Ninni:

Din onepiece kanske? ;)

#2 - - Ninni:

Din onepiece kanske ;)

#3 - - Micka:

Haha, hade inte den heller tyvärr ;) Hittade ett par shorts:)

Till top