Mikaela Runemyr

sjuk ? :S

Allmänt Permalink0
Imorse kom jag på att jag var tvungen att tömma Peos bajslåda och släppte då ut honom i lägenheten. (visste att han inte hade bajsat då eftersom jag väckte honom när jag skulle börja byta kattsand - han brukar alltid gå på toa när han vaknar :P) Men han var jätte duktig imorse, jag har nämligen en till låda i ena hörnet i lägenheten, och han gick dit och bajsade! .. synd bara att jag inte hade någon kattsand i den, haha! :)

Ja, men idag har vi haft redovisning och det gick bra! :) men sen orkade jag inte mer.. lyssnade inte ens på någon annan redovisning..mådde visst inte alls bra idag heller. Det är typ som att äter jag så mår jag dåligt. jätte jobbigt. för nu är jag lixom hungrig.. :( men vill inte äta innan jag sätter mig på tåget iallafall..lite jobbigt om man skulle behöva spy eller något :P
Men ja.. så är hemma nu iallafall. Lite jobbigt att jag typ verkar vara sjuk nu mitt i allt ihop..när jag redan har en hel del annat att klaga över..men jaja..jag hoppas bara att allt blir bra på något vis. men ska försöka bli lite gladare, inte det lättaste alltid. vill bara att allt ska vara som innan..allt! jaja, ska sluta 'klaga'..(:

Sen vid 4 ska jag åka tåg hemåt, måste ringa och fråga hur länge mamma jobbar, så jag vet vart jag ska hoppa av. och ikväll blir det bara lugn dag hemma i kära Långaryd :) -ska bli skönt!

Ska nog försöka gå till skolan imon iaf, om jag är frisk! :)
Men men, nu ska jag sätta fart å diska lite så bella slipper allt.. -Lyssnar på Gyllene Tider just nu, hehe :o)

Och ja, nu har jag beställt tid för massage!!! :D jag ska dit på lördag (inte okej tid) 7.30! haha, men jag måste verkligen dit..så det får gå :) faktiskt rätt skönt på morgonen ändå..dock somnar man lätt ;)
Sen fixade jag en till Bella med, snäll som jag är!

Tänkte även lägga upp min önskelista nu när det ändå är vinter ute, haha det är det kanske inte. men man kan nästan tro det ibland..helt galet kallt vissa stunder :)

här är den:

* Extern cd-rom
* kläder (som vanligt)
* Smycken (armband -något silver grejs typ, ringar eller små öronhängen)
* 1 hål i örat
* simkort (alltså badkort, på typ sannarp) 

kom inte på något mer just nu..:)
men diska var det nu, Pusshej!
Till top