Mikaela Runemyr

långaryd idag (:

Allmänt Permalink0

Igår va jag i skolan först..började 8 med multimedia sen tv :) Gick sen in till stan med Jamina där vi även mötte upp bella :) Gick och åt på pastavagnen, sen gick vi runt i lite affärer innan jamina stack. Bella och jag gick runt ett tag till. Köpte lite presenter (till jamina ,cappi och thess - som alla fyller år på fredag) ;) Sen blev det även en julklapp till Emilie :) 
Och till mig själv - som inte var meningen.. köpte jag: en stickad tröja - sånn mysig som man bara måste ha :), en "puff-armströja" på rea och sen en klänning/tunika från vila - jätte fin!! och sen blev det även en ny svart mössa :)

Jao, sen blev det bara en lugn kväll.. hade skit ont i magen igårkväll :S
Men ja, idag mår jag bra :) Ska göra mig iordning nu snart och packa min väska! ska till skolan lite tidigare och träffa jamina. Sen har vi svenska - redovisning och sen nk - labb :) och efter det ska jag direkt till tåget och åka hem till mamma och pappa. (skulle hämta ett par hängslen till intern-tv, så får åka hem! :D)

Ja, men nu måste jag sätta fart ;)
Pusshej!

Till top