Mikaela Runemyr

Lalandia, dag 3

Allmänt Permalink2
Ja, vi är då fortfarande kvar nere på Lalandia :) Jamina ligger och sover, så sitter här och väntar på att hon ska vakna.. tänkte typ sätta på min plattång snart!  


Eftersom vi tre (Bella, Jamina och jag) sover i samma rum innebär det att dom sover i våningssängen och jag har en madrass på golvet som vi släpade in här. och jag ligger mellan ett element och ett litet bord, sen nästan ovanför huvudet har jag ett annat bord.. iallafall, lite instängd. Gick jätte bra förra natten :) men inatt har jag roat mig med att ligga och slå huvudet i elementet.. samt sparka på bordet ibland ;)

Jaja, igår va vi i Tyskland, sen när vi kom hem åkte jamina, bella och jag skridskor =) och på kvällen va vi ute och åt.. jag åt kyckling å pommes. Men Jamina vet vi inte riktigt vad hon fick xD vi hade sagt att hon kunde äta fisk (hon är vegetarian).. så då kom dom in med en fisk men sa aldrig va det va ? haha
Men sen när vi hade ätit upp frågade vi.. de hade "En skiva blåhaj" på menyn ..så vi hoppades på det - för att kunna säga att vi hade ätit haj. Men han sa att det va "Peguinge"(danska) ..någonting sånt.

Jaja, sen gick vi runt där lite innan vi gick hem och kollade lite tv och spelade kort ;D

Idag ska vi när jamina har vaknat.. ;)
Göra oss iordning lite och sen går vi nog fram dit och kollar runt lite eller ngt :)
Sen i em. ska vi spela bowling igen :D och efter det blir det bad tills de stänger :))


YEEEES, ha det bra!! :D
-saknar dig mitt hjärta.. ♥
#1 - - Ninni:

Ska ni bowla igen? Vad är det här för konstig lalandiatripp :) Stakars Jamina och behöva äta pingvin :)

#2 - - Mickan:

Haha, ja det blev lite special denna gången ;)

eller hur, det lät som pingvin ?? :) -tror de va det..smakade ingenting iallafall !

Till top