Mikaela Runemyr

101024, Lalandia!

Allmänt Permalink4
ja, nu är vi på lalandia allihopa :) är inte alls lika många i år.. 13 pers är vi. Men mysigt ändå :)
Jätte synd att inte Ninni å Johan kunde hänga med nu.. :( ♥

Kom hit i eftermiddags. Jag, bella och Jamina åkte med Anneli och Lennart ner :)
Sen åt vi lite soppa och efter det gick Emilie, Dennis, Bella, Jamina och jag å badade =)
kan säga att det gjorde galet ont i näsan när man va under vatten och sånt.. usch! men det får gå ändå :):)

Sen gick vi hem till stugan en stund innan vi gick tillbaka dit fram där de andra tydligen bowlade.. så då skulle vi också bowla en runda :)
Jag ägde alla! :D haha, jag vann alltså ;)

Det roligaste va ju när vi inte fattade att de va min tur å Jamina slog en strike på min xD haha..hon blev lagom glad :))

imon ska vi till Tyskland! kalas, sen ska vi ut och äta på kvällen samt åka skridskor =)

Jaja, nu har vi precis ätit korv, och ska väl strax sova.. kollar lite Beck just nu på tvn :)
ha det bra! hoppas ni får det kul i skolan alla.. ;) höhö

 Pusshej
#1 - - Ninni:

Bowlade ni första kvällen redan; nu frångår ni ju ert schema ;)

#2 - - Mickan:

haha det var inte meningen eg ;)

Men pappa ringde till oss när vi va i stugan och bara.. "aah, vi bowlar nu, så kommer senare" så då ville vi också göra det!

Ska bowla som vanligt på tisdag också ;)

#3 - - Ida:

meeeeeeh sluta retas :( hahaha neh men fett kul HÄLSA TYSKARNA!! :D

#4 - - Mickan:

Hahah ;)

YEEES :D

Till top