Mikaela Runemyr

Jul :)

Allmänt Permalink2
Sitter hemma hos min älskling :) jag håller på att fixa mig lite..har precis plattat håret. gick inte jätte bra, behöver klippa mig! och det ska jag med.. den 1:a december :D

Kom hit igår.. men det var inte kul alls igår, hade migrän hela dagen :( och det ville inte släppa heller.. idag är det lite bättre, bara lite ont :) så får ta't lugnt så det inte kommer tillbaka idag!
så gjorde inte jätte mycket igår..kollade några filmer och tv .

Idag ska vi till Halmstad (tror inte per hänger med..han ligger i sängen igen, mår inte bra), men jag, mamma, pappa och bella ska på Wapnö's julmarknad iallafall ..mysigt :)
sen vet jag inte, mamma snackade något om bio - så får väl se vad det blir.

dt är massvis med snö ute :D:D -nu är det jul !!  :)

ha en bra dag =)
Pusshej


Per Andersson ♥
#1 - - Anonym:

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

#2 - - Mikaela:

ja, visst är det :)

Till top