Mikaela Runemyr

skola

Allmänt Permalink0
Sitter i skolan just nu, håller på att bränna över lite foton till skivor.
Vi har lektion, foto, fast som vanligt så behöver vi inte vara här. Så jag ska strax gå, tänkte ringa och höra med Ninni när vi ska ses :) Och om det inte är innan 11 så tänkte jag nog kolla lite på filmgalan tror jag!

Japp, igår så hade vi nudelkväll - Amalia, Ida, Jamina och jag! haha, det var jätte trevligt :)
Vi kollade melodifestivalen och såg när Anna åkte ut!! sämst. Tyvärr gick inte dom roliga vidare (tror det var nederländerna och slovenien) hehe.. Och så åt vi nudlar och snackade massa.  -Det får vi göra om tjejer, fast med Nicco också då ! :)

Japp, idag ska jag först handla med Ninni (lite mat som vi ska ha sen när vi ska bo i Öja), och sen kanske plugga lite på ngt. Jag har kvar att göra/lämna in: historiaprov (tisdag), Samhällsprov (tisdag), Svenska-självbiografi (fredag), och Idrott (innan tisdag). Tror det var allt, men jag har nog en del att göra i helgen iallafall ;)'

slänger in en av bilderna jag tog när jag höll på med fotouppgiften häromdagen! :)
Mitt tema blev; "Livet på landet".
Men nu ska jag sätta mig och radera alla bilder på kameran.. WOHO vad kul (Y) !!
Pussshej!
Till top