Mikaela Runemyr

Blandat

Allmänt Permalink1
Tjoooo!
Igår var Bella och jag i Öja. Tog en liten stund innan fegis-Findus ville komma fram, men till slut när jag gick in till sovrummet kom han! Så då gick han med mig och hälsade på Bella också, så sen var han framme hela tiden och sprang omkring =)

Vi lagade kyckling och pommes och kollade även två filmer - Stolthet och fördom (en av de bästa filmer jag vet!) och Nanny Mcphee :)

Sen var det dags att sova, gick ju bra.
Men har två saker att säga. Kan börja med det som inte var så jätte farligt, faktiskt.

1. De har ingen rullgardin, eller någonting alls som skymmer fönstret. Det måste man väl? menmen, det gick okej iallafall :)

MEN..
2. Findus är ett monster på morgonen!!!
inte alls så här söt..

..han skulle väcka oss jätte tidigt (kändes som typ 5), så han hoppade upp i sängen, bet lite på oss, ner igen. Runt , runt, runt på golvet och upp och klättra överallt!! Och jama (skrika! låter som han har seriösa problem när han ska mjaua) jätte mycket. Så till slut fick jag gå upp :)

Jaja, man vänjer sig väl, visste ju faktiskt om det (trodde dock att det skulle gå att ignorera) haha!
Men så kan det vara ibland. Han är ju söt i alla fall :)

Ethel var mycket tystare och också super söt. Hon låg dock mest och sov =)

I alla fall, imorse åkte vi moped in till oskarström och tog bussen därifrån! Sen åkte jag till lägenheten och kollade film - Tjenare kungen :) började 11.30 - Hade matte , och fick reda på att jag fick VG på nationella i matte B!!! :D

sen slutade jag, och åkte hem till långaryd (sjukgymnast först, skit ont i knät!!!!!!!!) Men nu måste jag äta! :D
Och sen plugga ,tyvärr.. ska ha samhälls- och historiaprov imorgon!

Pusssshej!
Även GRATTIS till mina kära systrar Ninni och Emilie, som fyller 26 & 21 idag! :)
#1 - - Ninni:

Haha, man behöver väl ingen rullgardin - man ska ju ändå vakna när det blir ljust ;)

..och ignorera Findus är ingen bra idé, då blir det bara värre - haha! :)

Till top